середа, 22 квітня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе та роль і місце диференційованого навчання:
  • проведення поточного оцінювання, що дозволяє учням дізнатись, що саме вони вивчили, самостійно оцінювати свій прогрес;
  • диференціація навчання дозволяє учням опановувати навичками мислення і освоїти навчальний матеріал способом, який максимально сприяє розкриттю їх талантів і здібностей

Під час тренінгу я: 
  • ознайомився з навчальними стратегіями що допоможуть учням опановувати навичками мислення і освоїти навчальний матеріал способом, який максимально сприяє розкриттю їх талантів і здібностей, а саме: візуальна, акустична і кінестетична навчальні стратегії, особливості навчання, що визначаються відмінностями в роботі лівої/правої півкуль мозку та множинні типи інтелекту Говарда Гарднера.
  • заповнив у Плані вивчення теми  розділ "Диференціація навчання".
  • створив форму для самооцінювання самоспрямованості учнів у навчанні.
  • ствоорив шаблон діаграми, де учні будуть вносити результат своїх опитувань.
  • доповнив розділ "Діяльність учнів та вчителя"

Немає коментарів:

Дописати коментар