Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе та роль і місце диференційованого навчання:
- проведення поточного оцінювання, що дозволяє учням дізнатись, що саме вони вивчили, самостійно оцінювати свій прогрес;
- диференціація навчання дозволяє учням опановувати навичками мислення і освоїти навчальний матеріал способом, який максимально сприяє розкриттю їх талантів і здібностей
Під час тренінгу я:
- ознайомився з навчальними стратегіями що допоможуть учням опановувати навичками мислення і освоїти навчальний матеріал способом, який максимально сприяє розкриттю їх талантів і здібностей, а саме: візуальна, акустична і кінестетична навчальні стратегії, особливості навчання, що визначаються відмінностями в роботі лівої/правої півкуль мозку та множинні типи інтелекту Говарда Гарднера.
- заповнив у Плані вивчення теми розділ "Диференціація навчання".
- створив форму для самооцінювання самоспрямованості учнів у навчанні.
- ствоорив шаблон діаграми, де учні будуть вносити результат своїх опитувань.
- доповнив розділ "Діяльність учнів та вчителя"
Немає коментарів:
Дописати коментар