середа, 29 квітня 2015 р.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:

  • я повинен спонукати учнів до самостійної роботи
  • я надаю учням рекомендації чи інструкції по роботі
  • я заохочую учнів до ефективного спілкування
  • допомагаю учням відслідковувати процес навчання
У цьому модулі я ознайомився з поняттям "фасилітатор" і створив для учнів документи фасилітації - інструкції та карту успішності. Також спланував впровадженя проекту.

Оскільки тренінг вже завершується, я повністю переглянув план вивчення теми, відредагував та доповнив остаточно усі розділи. Звірив портфоліо з "Контрольним списком щодо компонентів портфоліо".

Цей модуль дав мені зрозуміни, що чим краще я спланую свою діяльність та діяльність учнів, тим легше мені буде впроваджувати цей проект і тим кращий буде його результат!

Немає коментарів:

Дописати коментар