середа, 25 березня 2015 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:

  • Інтернет є потужним інструментом для проведення дослідження;
  • Майстерне оперування пошуковими стратегіями допоможе учням та вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті;
  • Учні навчаться критично оціньовати веб-ресурси.

У цьому модулі я виконав багато цікавих вправ а саме:

  • проведення мозгового штурму;
  • проведення педради;
  • відредагував тест про авторське право та презентацію про авторське право;
  • створив 2 приклади оцінювання веб-ресурсів;
  • у плані вивчення теми та у Вікі опрацював розділ діяльність учнів, та спланував 2 тижні їхньої діяльності, перезлянув навчальні цілі та добавив нові.

Важкого у цьому модулі не було нічого, але витратив багато часу на  його опрацювання.
Зараз я значно більше зрозумів про процес планування проету, і знаю, що сплановувати доволі таки важко, адже не знаєш, що може піти е  так під час реалізації проекту.

Загалом ідея модуля є актуальною, адже в Інтернеті можна знайти все, і наше завдання навчитись ним користуватись, і навчити учнів, при цьому не порушуючи авторські права!!!

4 коментарі:

  1. Так це дуже важливо, і я з цим згідна. Адже робота виконана була дійсно добре та коректно.

    ВідповістиВидалити
  2. Інтернет дійсно є дуже потужним інструментом в навчальній діяльності, тому так важливо навчитись правильно та ефективно ним користуватись. В сучасному світі практивно вся навчальна діяльність відбувається в мережі Інтернет і учні повинні не тільки вміти знайти потрібну інформацію, але й проаналізувати та вміти відрізняти головне від другорядного.

    ВідповістиВидалити
  3. Інтернет дійсно є дуже потужним інструментом в навчальній діяльності, тому так важливо навчитись правильно та ефективно ним користуватись. В сучасному світі практивно вся навчальна діяльність відбувається в мережі Інтернет і учні повинні не тільки вміти знайти потрібну інформацію, але й проаналізувати та вміти відрізняти головне від другорядного.

    ВідповістиВидалити