середа, 1 квітня 2015 р.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: 

- учні мають можливість спілкуватись з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою;
- учні мають можливість брати участь в інтерактивних обговореннях;
- учні можуть спільно працювати над навчальним проектом в групах чи парах в режимі реального часу з іншими учасниками;
- учні можутьотримати враження та відгуки інших людей щодо створеного ними продукту;
- учні додатково практикуються з використанням усного та писемного мовлення;
- за допомогою онлайн-опитування учні можуть збирати інформацію від багатьох людей.

У цьому модулі я ознайомився з такими сервісами для спілкування через Інтернет:

- електронна пошта;
- онлайнові чати;
- миттєві повідомлення;
- онлайнове опитування;
- голосові повідомлення.

Також я створив онлайн-опитувальник з 30 запитань, налаштував у своєму блозі написання коментарів так, щоб їх могли надавати всі читачі мого блогу та описав в Плані вивчення теми у розділі Діяльність учнів те, як вони будуть використовувати сервіси для спілкування через Інтернет.

2 коментарі:

  1. Цей модуль дійсно цікавим і багато чого нового ми пізнали і я повністю згідна з твоєю думкою, так як ця робота була пов'язана з Веб 2.0 яка я для нас важливою.

    ВідповістиВидалити
  2. Інтерактивне спілкування посідає дуже важливе місце у житті учня та вчителя, адже комунікація відбувається без обмежень і учні можуть не тільки здобувати знання з онлайн-ресурсів, але й налагоджувати спільну роботу над проектами через мережу і активно спілкуватись між собою.

    ВідповістиВидалити