середа, 11 лютого 2015 р.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме я хочу навчитись використовувати найрізноманітніші ІКТ під час створення проектів учнями, цим самим зацікавити їх увагу.

Ознайомившись з завданнями тренінгу мене найбільше зацікавили такі питання:
1. Визначити навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів, які доцільно формувати в обранів навчальній темі.
2. Обговорити ідеї щодо використання інтернету для розвиток навичок 21 століття.

Під час опрацювання першого модуля я ознайомився та навчився працювати з таими ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, Електронним довідником.

Зареєструвався на вікі-сайті програми та створив персональну вікі-сторінку та власний блог, і зробив посилання на блог зі своєї вікі-сторінки.

Загалом цей модуль дав мені загальні поняття, що таке технологія Інтел, і для чого вона створена, а також те, що мене чекатиме в подальшій роботі в тренінгу.

Що ж, продовжуємо навчання)))







Немає коментарів:

Дописати коментар