середа, 18 березня 2015 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме як мені спланувати формуюче оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту.
Для цього впродовж тренінгу я виконав такі завдання:
 - ознайомився з поняттям формуючого оцінювання на сайті інтел;
 - обав методи та інструменти оцінювання та створив перший план оцінювання;
 - створив інструмент оцінювання, а саме таблицю ЗХД;
 - створив презентацію, яка містить проблему, клочове та тематичні питання, та завдання, які мають виконати учні - таблиця ЗХД та ментальна карта;
 - прикріпив до вікі сторінки створені мною документи.
Новим у цьому модулі є формуюче оцінювання, яке суттєво відрізняється від звичного оціновання. ми оцінюємо не лише рівень знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей: 
1.Визначення навчальних потреб учнів;
2. Спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співпраці;
3. Відслідковування прогресу в навчанні учнів;
4. Перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання;
5. Перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок.
Також я дізнався, як вбудовувати документи у презентацію.




Немає коментарів:

Дописати коментар